Börjar blogga :P

NU tänker jag också börja lägga ut mitt liv på internet :P Nää men det verkar kul med det här med blogg så jag provar också. Så det bästa sättet att inviga sin blogg är väl att skriva om dagen:

Idag var jag och tittade på Charlotte när hon dansade. Det var värsta dansuppvisningen med lite show här och där också. De var sååå himla duktiga. Jag blev alldeles lyckig av att se de dansa och de verkade vara så genomlyckliga själva så jag fick nästan lust att börja dansa själv... Dans är ju väldans kul. Så nu tänker jag lägga lite press på Anna-Maria och Louise som har pratat om att starta en dansgrupp i kyrkan. Om dom inte startar en snart börjar jag dansa med Charlotte i Bålsta till hösten.
Efter dansshowen åkte jag direkt hem. Två stycken som ska kolla på rummet här skulle hälsa på och mamma ville att jag skulle träffa dem så att jag vet vem jag vill ska bo innneboende här till sommarn. Inte svårt val, den ena var social och trevlig och glad. Den andra var tyst och såg sur ut. Hoppas bara att mamma går med på den glade.
jag var bara tvunden att gå in på internet och kolla på BBx8 som ställde uppe i Talang i fredags! jag känner ju Ängla lite halvt, samma med Rufus och Levi. jag missade deras uppvisning i fredags så jag fick kolla på klipp på nätet istället. Hjälp vad de är duktiga!!! En fröjd att kolla på dom! heeeeelt underbart. jag visade mamma och hon fick sån lust att gå ner till dom (de bor nere vid station, tio minuter å gå) med en chokladask. Så vi gick ner och grattade dim och välsignade dom (de är också kristna). Vi pratade några minuter Med underbara Ängla och fantastiskt snygga Levi stog å log så sött mot oss medan vi var där. mamman blev jätteglad att vi kom och jag var jätteglad att vi gick ner (gjorde ju ingenting att få titta lite på levi på nära håll, ögongooooodis).
Det var väl min dag i stora drag. Mysig och glad dag :)

Kraaaaam :)

P.S Här kan ni se barnen Blad uppträda i Talang. You Won't regret! http://www.youtube.com/watch?v=qfhySqw1XMw

Kommentarer
Postat av: Tina

Håller med om att Levi är as het, haha! Och grymma e dem, de kommer gå långt!

2008-05-12 @ 17:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0