17 maj

Kvällen igår vart helt fantastiskt underbar! Och Jokke var där. han kom hit från Finland, Första gången vi sågs på nästan två månader. Det var skitkul att han var där. han hängde med till Elisabeths vårfest också innne istan. Elisabeth och hennes kompis sjöng så vackert! Sen åt vi på max där de bjöd på kaffe så det var kanon. Efteråt åkte vi hem till Elisbaeth och visade Jokke filmen jag, Josef, Elisabeth och Florian gjort. Han garva. Vi ska lägga upp den på Youtube snart, ska bara fixa lite skjutljud å så. Senare kollade vi på Lorry gänget i Yrrol. HAHAHAHAHA säger jag bara. SEn var det dags för lilla mig att åka till pappa i fritidshuset, för Florian att gå hem till sina läxor och för Elisabeth och Jokke att gå till Arken och bara ha kul. Men jag fick en mysig kväll med pappa. Men hade gärna umgåtts lite mer med Jokke och Elisabeth.

Kramiiiz. Var inte oroliga förresten, Designen ska bli bättre, Tina ska hjälpa mig när hon får tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0