12 maj, skoltrött

Ååååhåhåhå det där otroligt jobbiga hemkunskaparbetet tar livet av mig! Det ska lämnas in måndag om en vecka och jag är inte ens klar med köket. Just nu vet jag inte hur jag ska fortsätta heller och jag har lust att bara skita i alltihop och inte få något betyg i hemkunskap. Alltså det är assvårt. Vi ska köpa allt till en lägenhet och renovera den. När jag säger allt menar jag allt. Och när jag säger renovera menar jag att vi ska skriva upp alla verktyg vi använder och allting. Vi har haft hela terminen på oss att göra uppgiften men dum som jag är väntar jag till slutet. Det värsta är att samtidigt som denna förbannade uppgift ska göras har vi både Fysik och musikprov imorgon. Vi har matteprov på onsdag, So prov nästa torsdag, biologiprov nästa fredag och en svenskauppsats jag inte börjat på ska vara inlämnad torsdag nästa vecka och en engelskauppsats jag inte börjat på ska vi inlämnad fredag nästa vecka. Jag ORKAR inte. Samtidigt har man press på sig att få högsta betyg i allt detta eftersom det är det jag strävar efter och det flera lärare förväntar sig av mig. GAAAAAAAAH, SNART BRYTER JAG IHOP OCH BÖRJAR GRÅTA!!!!!!!!

Borde väl berätta om min dag också... Det var ganska kallt jämfört med de senaste dagarna. Synd. Men dagen var ändå kul, Florian vet hur man får mig på gott humör. Orientering också på gympan vilket är roligt och jag gick själv för första gången och klarade det galant :D Efter min hemkomst har jag försökt jobba med hemkunskapsarbetet men inte kommit nån vart, det är så himla svårt!!!! Nu borde jag äta innan jag drar ner till barnvaktsjobbet. det blir till å plugga där...

kram kram alla skoltrötta!

Kommentarer
Postat av: Tina

SAMMA HÄR! Helt otroligt mycket skola och läxor. Skolan håller på och ruinerar mej!!!

2008-05-15 @ 17:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0