11 maj

Åkte på Wiktor Stridfäldst konfirmation idag. Första gången jag träffade på honom på nästan ett år! helt sjukt. Vi har ju varit tillsammans tre gånger så det kändes lite märkligt. men vi hade kul idag i alla fall. God mat och sådär. Och Wiktor var lika snäll som alltid. Fick ett litet återfall...längtade efter att bara sjukna ner i hans famn idag. men jag hejdade mig. Träffade hans kusin också för första gången. Dennis, som jag snackat med på internet och sms jättelänge. han var jättesnäll! Rolig också och bra på bugg. Vi dansade idag. Wiktor ville inte :(
Sen åkte jag nästan direkt till Arken där det var festmöte. Vi skulle visa upp dansen en gång till. Det var roligt!! Mycket annat roligt som hände där också. Väldigt bra musik. Vi har sånna talanger i församlingen! När jag kom hem jobbade jag med hemkunskap och åt. Nu ska jag snart sova...

Godnattkraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0