Victoria Kyckling, mästare på å va lycklig =D

Idag är det söndag, den åttonde juni tjugohundraåtta. Jag har inte skrivit på mycket länge. Man har helt enkelt inte tid med sånt trams. Livet är för fyllt med roliga roliga roliga SOMMARLOVSDAGAR!!!!!! Just nu njuuuuuuter jag bara så brutalt av livet. I torsdags fick jag sommarlov....=D =D =D =D CAAAAN YOU FEEEEL THE SOOOMMARLOOOOV!!!!!!!!!!!!! ALLTING ÄR BARA UNDERBAAAAART! betygen gick bra, jag är skitnöjd! Fick MVG i musik lixom? Ett under har skett, kom och beskåda himmelens gärningar! GAAAH jag vet inte vad jag snackar om jag är bara så himla glad. Nu ska jag snart iväg, vi ska äta potatissallad och kötbullar på en strand och Josef ska skjuta upp mig från vattnet. hahahahahaha, ja jag är lyyycklig, ja jag är lycklig, ja jag är lycklig måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, jag är lyyyycklig, ja jag är lyyycklig, ja jag är lycklig hela långa veckan uuut!



Den 18:de Juli är lyckan fulländad. pusshejs!

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, jaa, man vet inte vad man skall säga, sommarlov sommarlov sommarlov KAN NI FATTA DET?! Jag har inte fattat det än, hahah... shit alltså pusspuss

2008-06-09 @ 19:34:43
URL: http://luppakorva.blogg.se/
Postat av: Tina

eller "Victoria Kyckling, mästare i Lycklig"

hahaha

2008-06-09 @ 19:35:16
URL: http://luppakorva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0