Bääh

Jag borde inte börja skriva nu för då kommer jag aldrig i säng och jag borde verkligen gå och lägga mig för imorgon är det upp halv sju, cykla en timme och sedan slita i sju timmar med överdirvet mycket ogräs som är på ställen det inte borde vara vid vårt fritidshus. Tur att man får betalt, mat och att världens skönaste Florian är med.
Vi släckte faktiskt början till en skogsbrand igår. Och det var vi som upptäckte den också. Alltså jag och Florian. Borde skriva om den händelsen engagerat och kreativt men jag orkar inte. Kanske någon annan gång.
Var på Elisbaeths soaré igår också. Det var med show med hög klass I can tell!! Ytterst trevligt. Har mycket mer att berätta men jag orkar inte och jag har aldrig tid att sätta mig här när jag orkar skriva. Kommer knappt skriva nu under sommaren, man är alldelses för upptagen med allt som händer och allt man gör. Då hinner man inte skriva. När man hinner skriva då händer ju inget och då har man inget at skriva om. Lite dåligt system tycker jag.
Och förresten så är det så att alla i Brunna känner mig. Men jag känner inte dom. De känner mig som Florians kompis eller som vissa säger: "Är du ihop med Florian?". Sådana frågor kan jag få fast jag aldrig förut pratat med människan som frågar. Så är det att vara Florians kompis. Florian som bott här hela sitt liv och som var en högljudd, uppkäftig liten typ som barn. ALLA vet vem Florian är. Ochd et är inte så konstigt. Ok, det jag nyss berättade var knappast nåt viktigt men det är så det är i alla fall.

NU ska här sovas. Riktigt ordentligt. Förresten, grattis till Sverige, 2-0 mot Grekland. Em vinns av Sverige i år, så är det bara. Tycker jag. Godnatt alla stolta svenskar och alla andra också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0