Beachvolley och världens grymmaste konsert

Igår var verkligen en härlig dag! Jag kom till Arken runt 12. Jag och Elisabeth började då träna lite beachvolley till turneringen som skulle va senare. Det gick ju inte jättebra...kändes rätt hopplöst. Servade kanske tio gånger innnan bollen kom rätt. Efter ett tag kom Robin och joinade. Han var ganska mycket duktigare om man säger så.  Vi tröttnade snart och gick och åt istället. Medan vi åt kom Josef. Vi gick ner i ungdomslokalen och spelade pingis. Askul! Jag såg några otroligt snygga killar också. De satt där och verkade inte ha något att göra. Jag var såå nära flera gånger att fråga om de ville vara med meeeen, det gjorde jag inte. Sketans fega mig!
Vi spelade i cirka en timme, sen var det dags för beachvolley. Jag och Elisabeth var ett lag. Vi skulle börja turneringen med att möta Elias och Robin. Det gick bättre för oss än när vi tränade. Ibland gick det ganska bra. Men inte bra nog. DE vann till slut, efter många spännande bollar. Det blev bara den matchen för oss i turneringen. Men efter turneringen lirade vi länge. Fy pösckan vad kul det var! Jag fick verkligen in känslan efter ett tag och ett ordentligt spel kom igång och det kändes som jag verkligen lyckades. Vi hade så roligt! Efter många fina bollar blev vi hungriga och trötta. Men vi orkade inte äta så vi gick och satte oss i ungdomslokalen och bara hängde. Spela lite kort och så. När ungdomsgården öppnade stod jag i caféet men det var så lite folk, alla var ute, så jag satte mig och pyssla istället. Jättemysigt! Sen var det dags för möte vid nio. Ikväll skulle vi ha det utomhus. Mats predika superbra.

Efter mötet var det dags för den stora konserten. Stetoscophe (stavning?) hade rest helt från Umeå för att spela Punkrock för oss. PÖSCHKAN vilket ös det blev!!!!!!!! Ojojojoj!! Det visade sig även att det var dom som var de snygga killarna jag sett tidigare under dagen. De var verkilgen brutalt heta, allihop. Speciellt han svarthårige, han hade så fina ögon, jättespeciella. Och han sångaren, han såg ut som, pratade som, skrattade som, och var precis som Pekka. Gaaah jag höll ju på att dö! Dom spelade så fntastiskt bra och verkligen röjde sönder sig själva på scen. Ojoj vad Maria, Emma och jag dansade!! hahaha ååå det var ju en av det roligaste kvällar jag vart med om!! Hoppas de kommer tillbaka!!! Då, då ska jag fråga om dom vill vara med och köra pingis!!

Nää nu måste jag äta frukost. Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag veeet! Jag blev typ knäsvag när jag såg dom! Och jag tror jag stirrade på dem lite för mycket där de satt och chillade i cafét, hehe :$

Tyvärr så hann jag inte se deras konsert!

2008-08-08 @ 00:12:24
URL: http://luppakorva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0