Lite allmänt och lite ointressant

Lördan var som sagt inte den bästa dan i mitt liv även fast den blev helt okej efter ett tag. Satt här hemma och spelade gitarr i princip hela dagen vilket var mysigt. Kändes som jag utvecklades en del.
  På söndagen gick jag till kyrkan. Gunnar predikade, det var kanon men jag hade lite svårt att fokusera och ta till mig det han sa. Var ju sådär halvdepp. Åkte hem efter kyrkan och spelade gitarr (vad annars, är ju det enda som hjälper mot deppet). Klockan fyra var det dags att gå ner till skoga för att planera inför ett barnmöte som ska hållas på Bergvägen. Det var skönt att göra någonting, specillet något för Gud. Jag har ju gått runt som ett passivt emo sen i fredags. Mådde mycket bättre efter den stunden.
  Hemma skulle mamma ha bildvisning från sin trip till USA. Pappa, Magnus, Emelie, Therence och Greg kom hem hit för att höra henne berätta. Det blev en trevlig kväll.

Det var så skönt att träffa Florian i morse! Jag vet inte varför, men jag blev extremt flummig och skrattig idag när vi pratade på lektionen. Jag behövde det, skratta loss lite. Vart seriöst helt galen. Det lugnade ner sig sen under dan så jag har i alla fall fått lite gjort... Förresten fick jag VG på matteprovet. Jag hade gjort en massa strunt-slarv-fel, det där jag berättade om i ett tidigare inlägg. Shit asså, utan det där, felräknandet på minus och sånt, hade jag fått MVG. hade bara gjort fel på ett problemlösningstal. Shiiiat, lite halvirriterande. Men det löser sig väl.

Nu ska jag spela gitarr, och det i massor! Sen ska jag nog lägga mig rätt tidigt ikväll. Det är bra för själen det

 Hahaha, mig som elvaårig lantis :) Det där var innan vi flyttade hit, då livet lekte ute på landet. På den tiden man kunde ha kattungar. Det är helt absurt att det var tre år sen! Kan aldrig fatta att jag bott här så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0