Rubrik

Hjälp vad ofta jag skriver blogg nu förtiden! Har typ inget liv längre... Jodå, klart jag har :D Men inga läxor, hahahaha!!!!

Men mina kompisar har en del rester. Idag hjälpte jag Charlotte med religionsarbetet. Stackarn, hon hade skrivit klart det, det skulle lämnas in nästa dag och så går hennes dator sönder. Hon måste skriva om. Så jag kände att jag borde hjälpa henne lite, den lilla sötnosen. Hon kom hem hit och vi fick gjort en del. Sen var det dags för mig att gå till Tina. Vi skulle STOR-planera för vår lilla "Jesus-grupp" ,lovar, bättre namn ska komma, hela kvällen. Vi ska ha avslutning om två tisdagar. Kommer bli värsta grejen! Alla borde helt seriöst komma dit. Tidernas bästa kväll!!

Har väl inte gjort så mycket mer. Var hos Tina ganska länge. Snart ska den lilla ungen skicka en krönika till mig som jag ska läsa, sen blir det natti, natti. Hjälp, ointressant inlägg igen, men det böir så när man skriver ofta. Hade kunnat berätta ganska mycket om skolan idag, meeen jag vill inte trampa in på min väns igrentitet (eller vad det heter) så jag låter bli. Bye, Bye!

Här har vi några sommarbilder från allsång på skansen:
Jag.........
Hanna<3333 och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0