Ny header

Nu är jag nog nöjd! Vad mycket roligare det blev med egen header :D Mer sånt ska komma!! Gillar ni den? Nej jag vet, den är inte extremt snygg elelr speciell. Men den är personlig. Första bilden är på Hanna och mig, andra bilden är på Florian och mig, tredje bilden är på Elisabeth och mig och fjärde bilden är på Charlotte och mig. Om ni bara visste hur tacksam jag är för dessa älsklingvarelser!

Idag åkte jag skridskor med skolan. Skridskor är så otroligt kul! Florian och jag har bestämt att detta ska bli en skridskovinter. Han har önskat sig skridskor i julklapp och jag har faktiskt ett par. Sen ska vi åka till ishallen i Kallhäll typ varje helg och bara bli bättre och bättre!

Förresten, nu är ett ypperligt tillfälle att berätta om den här tidens bästa artist. Jag hoppas att alla har hört Jason Mraz. Nu menar jag inte bara "I'm yours" som går på radio 24/7 (den är ruskigt bra den med) men alla andra fantastiska låtar han har skrivit. Alltså jag bara älskar när han sjunger och spelar. Han gör sig aldrig till. Naturlig, sig själv, öppen, härlig och ja, jag tycker om honom så oerhört mycket! Han sjunger ju helt fantastisk också. Ingen äckelsmör röst, ingen sån där idol röst. Han har sin egen röst, en väldigt fin röst!
Hans sätt att spela gitarr är helt overkligt. Ljudet av  en gitarr är verkligen magiskt, det kan få mig att bara försvinna, bli lycklig och tänka tillbaka på alla söta grabbar som använder instrumentet som rena rama trollbindarvapnet... Men ingen av de där snyggingarna rör gittarren så som Mraz!
Vilka texter och melodier han gör sen då! De är innerliga, speciella och innehållsrika. Leker gör han med orden också, så som ingen annan.
Mraz är helt enkelt underbart, underbart underbar. Det ryktas till och med att Charlotte och jag ska åka till Irland i April och se honom live. Fatta känslan! Det måste bara bli av...

 <---- The Mr. A-Z med sin gitarr, sitt leende och sin röst

Kommentarer
Postat av: Tina

Din header är personlig och fin, men jag kan hjälpa dej ännu mer med storleken mm. Och skaffa photoshop, mkt bättre än det du använder nu! Jag hjälper som sagt gärna till:D



Och btw så tror jag att Jensen är kär i MRaz... :O haha, söt! Ses, ha det kul i helgen! Kramsikramsi

2008-12-12 @ 16:43:31
URL: http://jarvelatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0