Mraz

 
Igår berättade jag lite om Jason Mraz och hur otroligt bra jag tycker att han är. Och nu lägger jag upp två filmklipp med två av hans bästa låtar (enligt mig). Båda är live, vilket helt klart är bäst för då får man se hur innnerlig han är och man kan skratta åt alla roliga ansiktsutryck. He's a shower, a relaxed shower.
I den övre filmen är han i Singapore och sjunger "Life is wonderful" tillsammans med sin härliga jamaicaman som kompar lite på trummor och med nån svag stämma ibland. Njutning!!!
I det andra klippet är han i nån slags studio, bara han och hans gitarr. Han sjunger "You and I both". Jag ryser så innerligt när jag drar in hans röst, hans sätt att spela och hans sätt att bara vara mmmmmm lovely
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0