Klassdag

Vi åkte till stan idag, hela klassen. Sjöng ABBA låtar på pendeltåget. Wiii, gillar min klass! På julmarknaden i gamla stan ställde vi oss och sjöng julsånger, Charlotte, Florian, Mimmi, Jessica och jag. Vi fick en krona och lite godis...
Sen gick vi runt i gallerian och letade julklappar. Gallerian är den värsta plats jag känner till. Helt klart. Var så lycklig när jag kom ut därifrån!

Ikväll blir det kanske pepparkaksbak med Mamma och Maria. Jag hoppas att det blir av, skulle vara såååå mysigt!

"Vad skall vi nu säga om detta? Är Gud för oss, vem kan då vara emot oss? Han som inte skonade sin egen son utan utelämnade honom för oss alla, hur skulle han kunna annat än också skänka oss allt med honom"Romarbrevet 8:31-32 Bibeln

Låt de här fantastiskaversarna tala för sig själv! Kan ju bara säga att vi verkligen har någon mäktig på vår sida, han som har skapat himmel och jord. Känn på den!

Nu kom Maria hurra, hurra, hurra!!!

Kommentarer
Postat av: Thale

søt blogg=) hvordan går det med deg? lenge siden nå

2008-12-18 @ 00:14:28
URL: http://methale.blogg.no
Postat av: Victoria Jensen

Ja, det var lenge siden! Det går bra med meg, bare bra. Hvordan går det med deg? Morsomt at du liker bloggen min! Klemmer

2008-12-18 @ 14:18:56
URL: http://jensenvictoria.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oh, ni gjorde som oss :D Vi sjöng också julsånger fast utanför NK ^^ Urmysigt!

2008-12-19 @ 00:13:28
URL: http://sofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0