Julavslutning

Det blev inget gitarrspelande för mig iallafall. Det fanns bara en elgitarr som gick att koppla in och jag kan inte spela elgitarr. jag vet, man gör likadant som med en vanlig gitarr men det är mycket tunnare strängar så mina fingrar träffar inte och det blir bara fel. Plus att vi inte övat den en enda gång med trummor så det funkade inte riktigt. Men musikläraren säger att vi ska köra denpå Källskolans öppet hus 22 januari. Hoppas jag får en vanlig gitarr då.
  Malin och jag sjöng iallafall Leonard Cohens Hallelujah. Det gick bra och det var roligt att sjunga. Malin sjunger helt fantastiskt och Charlotte var kanon på gitarr. Victoria N spelade alla tiders på pianot. Sötnosarna.
  Jag gick runt och sålde mängder av lotter också. Jag gillar faktiskt att gå runt och va trevlig för att övertala alla pengamännsikor att stödja vår klasskassa. Sålde näääästan alla mina.
  Vi bytte julklappar; Florian, Elisabeth, Charlotte och jag. Jag fick en jättesnygg stor kopp som det stog "Jesus <3 Me" på av Elisabeth och Florian. Gissa om jag ska dricka mycket te! Sen fick jag en ruskigt läcker tröja av Charlotte. Så himla snygg!!! Maybe I'll take a picture one day...

Det var iallafall en trevlig avslutning på den näst sista grundskoleterminen i mitt liv. Nu har ju jag jullov...svårt att förstå!
Godnattkramar!

Kommentarer
Postat av: Daniel Netskar

Nice måste komma och träffa dig i sommar kanske!!!

2008-12-18 @ 22:40:53
Postat av: Anonym

hørtes koselig ut=)

2008-12-19 @ 00:09:14
Postat av: thale

var meg som skrev hørtes koselig ut, glemte å skrive navnet mitt=P

2008-12-19 @ 00:10:32
URL: http://methale.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0