Julafton

Idag firar vi julafton här hos Jensen. Greg åker nämligen till USA på riktiga julafton och min bror Magnus ska fira jul med sin flickvän Emelies familj. Men idag är Magnus, Emelie och Greg här. Vi har ätit enkel julmat (blir mer avancerat den 24:de) öppnat julklappar, haft god gemenskap och upphöjt Jesus. Det är ju faktiskt hans födelsedag!

Jag har fått en jättebra kamera och är superglad för den! Jag älskar min familj :)
 
Jag vill abvsluta med en liten bit från bibeln:
"Döm själva om det är rätt inför Gud att lyda er och inte Gud? Vi för vår del kan inte tiga om vad vi sett och hört."Apostalgärningarna 4:19.20

Så känner jag just nu. För jag vill ge av det jag fått. Och jag vill inte att de jag älskar ska missa himlen. För jag vill leva tillsammans med mina älskade i evigheten. Till er som Gud redan överbevisat vill jag ge denna uppmuntran. Trots att människor tycker det blir för mycket så tig inte om det ni sett och hört. Det kan ha evighetsvärde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0