Hej igen!

Nu var det länge sen jag skrev me dtanske på hur aktiv jag varit senaste tiden. Men jag har tappat lusten lite tyvärr. Orkar liksom inte. Gör hellre annat de gånger jag sätter mig framför skärmen. 

Jag sk iallafall skriva lite innan jag går och lägger mig. Men vad jag ska skriva om? Har hänt så mycket senaste tiden, har ju vart jul och så. Orkar inte berätta allt, allt som alla männsikor, allt om alla julkpppar, allt om alla sånger och allt om hur mycket jag älskar musik.

Men en sak kan jag säga. Efter Jesus är min syster det bästa med julen. Att ha henne hemma här i flera dagar, sovande på mitt rum, kan liknas vid himmelriket. Ok, inte himmelriket kanske, men det har varit underbart. Det är helt sant att jag älskar henne.

God fortsättning gott folk! And, so, I'll give you a little "Gobit"...men orkar inte kommentera den ikväll. Lika bra att säga godnatt nu så slipper jag det sen. Godnatt :)

"I frid kan jag lägga mig ner och sova, ty du, herre du låter mig bo i trygghet" Psalm 4:9 Bibeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0