Dagens gobit

Tänkte införa något väldigt bra här på min olästa blogg. Dagens gobit, eller om du så vill, dagens bibelord. Nu hoppas jag verkligen att det finns dem som läser bloggen, för många längtar efter Guds ord. Well here you got it:

"Gud är vår tillflykt och vår starkhet, en hjälp i nöden, väl beprövad. Därför skall vi inte frukta, om än jorden skakar och bergen störtar ner i havsdjupet" Psalm 46:2-3 Bibeln

Jag tycker versen är mäktig. Gud är så mäktig, och han är vår tillflykt. Det finns ingen som honom att lita på. För Gud är evig. Gud har skapat himmel och jord. Hans hjälp är väl beprövad, han har hjälpt så många människor. Så vänd dig till Gud i nöden, det finnns inget att förlora på det! Han vill hjälpa! Han både vill och förmår.

Var på möte med Anita Barker ikväll. Härlig kvinna det där. Bara goda gåvor kommer från Uddevalla! (Ok, hon kommer inte där ifrån, hon har bara bott där i tjugo år). Ben växte ut ikväll. Jesus var nära :)

Efter kanonpredikan gick jag ner till ungdomsgården. Fjortisar var där från typ ekhammar. Jag försökte leda en maffiaomgång me ndet var hopplöst. Senare kom Florian, Elisabeth och Samuel till min räddning. Jag slapp då prata med de där grabbarna som bara försökte göra livet bökigt för en.
Resten av kvällenHände inte så mycket, vi satt bara och prata. Vilket iofs var trevligt.

Nu ska fröken Jensen sova. Imorgon är stora bak och Mamma Mia dagen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0