Cold mountain and an evil maffia. . .

Supersöta sjuor lussade för oss i morse. Världens finaste Victoria N var Lucia. Hon lös verkligen upp där hon stod med sitt strålande leende! Vackert, vackert :)

SO lektioen nvar bäst. Vi såg klart en supersorglig, jättedeprimernade, skitbra film till att börja med. "Cold Mountain", handlar om inbördeskriget i USA på 1800 talet. Jag hatar, hatar, hatar krig! Vi hade ganska mycket kvar av lektionen när den var slut så halva klassen lekte Maffia. Ni vet, det där rollspelet. Världskul! Kul trots att jag bara var bonde och dog i tredje omgången. Det ska lekas fler gånger, härmed beslutat.

Charlotte följde med mig hem. Vi bakade scones och drack te. Med tända ljus och brunost. Sen spelade vi gitarr tills vi istället kollade på Mr. A-z spelandes på sin gitarr. Charlotte och jag vill så gärna åka till Irland och se honom live, alltså that would be the moment! Ryser bara av tanken...
 Avslutar med en gullbild på Charlotte och mig, sötasöta Charlotte och mig:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0