Tisadaaag

Skolan idag var helt OK. kristen Etik var kul, vi körde heta stolen, Britt var lärare. Jag kände att min klass var bra. Sen kände jag inte det längre när några var dumma mot Florian. Men de flesta är ändå bra om man inte räknar med dom som inte "är bra". Låter som värsta utdömingen här men ni förstår vad jag menar. När jag kom hem gjorde jag ingenting tills Florian kom hem från Ikea, då cyklade jag till honom. Vi kollade på Vänner och skrattade hjärtligt. Sen gick vi ut och gick runt lite medan vi pratade och skrattade. Jag skrattar alltid när jag är med Florian, och idag kom vi på att vi istället för att säga "ska vi va idag?" ska börja säga "ska vi skratta idag?". Fint va? Florian och jag gick förbi Artistendagiset idag. Då grät vi en skvätt för vi tyckte så synd om de barn som blivit utvalda att gå i Artistens baracker. Alltså den lekgården skulle kunna gämföras med ett koncentrtionsläger. Stackars, stackars barn!
När vi varit ute och gått ett tag cyklade jag hem och gjorde ingenting och nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt, sov sött, dröm om alla småkryp du mött!

Pussåkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0