tänk att det är så uttröttande att sitta ner och bara läsa lite...

Igår då så var ju jag så brutalitietiskt trött efter allt läsande och tänkande i skolan. Men jag fick ändå för mi att jag skulle va med Florian. Så han hängde med mig hem men vi bara satt och dog. Orkade inte göra någontin. Inte alls kul. Sen då vid sex tiden skulle han iväg på nåt så jag satte mig i min ensamhet och pluggade franska. Sedan vid sju var det dags att möta en gmmal granne från den forna tiden nere vid stationen. Tror ni inte att Anna-Maria Sjölie plötsligt var i Stockholm och skulle gå på möte på Arken eftersom hon kanske ska börja bibelskola där? Och tror ni inte att jag skulle följa med min granne från lilla Töftedal? Jodå, så var det. Det var lite nervöst, jag menar när jag bodde i Töftedal var jag bästis med hennes småsyskon Emma och Emanuel, men henne kände jag inte så bra. Så vad skulle vi prata om liksom? men det gick väldigt bra. Elisbaeth kom nämligen me samma tåg som henne så jag var inte helt själv med henne på bussen och sen efter det var det lätt att prata. Mötet var bra också. Sen följde Anna-Maria med hit hem till oss för att övernatta och här ska hon bo tills hon hittar boende. Hon börjar nämligen bibelskolan på måndag.

Och nu kände jag att jag är en väldigt dålig person som sitter här och skriver fast jag borde läsa i min "kära" samhällskunskapsbok. Så adjö kära vänner, politiken kallar -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0